
دلم گرفتهاز زمان و زمینی که تو را روانهی آغوشِ من نمی کنداز شکوفهی درختِ گیلاس مادربزرگاز بهار و این همه عطر و زیباییاشو عطر بوتهی یاس و بهار نارنجِ همیشه سبزکه فضا را پر کردهبی تو، بهرِ که، نمیدانم!!!دلتنگم برای اردیبهشت بهاران و درخت توت حیاط خنده های تو که حیاتم را رنگ میبخشید. برای خندههای تو، دستهایت، برای همهی با تو بودن ها. دلتنگم از این مزرع سبز بیرنگِ بی تو. و شاید به خوابی نیازمندم که مرا از زمان ببرد.میشه بگذرید این روزای سختنوشته شده در پنجشنبه هفتم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت توسط الي| بهار حسرت...
ما را در سایت بهار حسرت دنبال میکنید
برچسب: اردیبهشت, نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:53